Swift: Diferență între versiuni

De la YO3ITI
Salt la: navigare, căutare
Linia 1: Linia 1:
 
[https://en.wikipedia.org/wiki/Swift_(programming_language) Swift] este limbajul de programare creat de [Apple] pentru iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOS, Linux și z/OS și introdus cu ocazia [https://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Worldwide_Developers_Conference WWDC] 2014. Swift este conceput să lucreze cu '''framework-urile''' [https://en.wikipedia.org/wiki/Cocoa_(API) Cocoa] și [https://en.wikipedia.org/wiki/Cocoa_Touch Cocoa Touch] și se bazează pe codul de bază scris în [https://en.wikipedia.org/wiki/Objective-C Objective-C]. Folosește rutina de rulare (runtime) Objective-C care permite interacțiunea directă, în aceeași aplicație, între codul scris în C, Objective-C, C++ și Swift.
 
[https://en.wikipedia.org/wiki/Swift_(programming_language) Swift] este limbajul de programare creat de [Apple] pentru iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOS, Linux și z/OS și introdus cu ocazia [https://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Worldwide_Developers_Conference WWDC] 2014. Swift este conceput să lucreze cu '''framework-urile''' [https://en.wikipedia.org/wiki/Cocoa_(API) Cocoa] și [https://en.wikipedia.org/wiki/Cocoa_Touch Cocoa Touch] și se bazează pe codul de bază scris în [https://en.wikipedia.org/wiki/Objective-C Objective-C]. Folosește rutina de rulare (runtime) Objective-C care permite interacțiunea directă, în aceeași aplicație, între codul scris în C, Objective-C, C++ și Swift.
 
[[Fișier:Aplicația "componente", ver1.0.png|miniatura|stanga|Aplicația "componente", ver1-0]]
 
[[Fișier:Aplicația "componente", ver1.0.png|miniatura|stanga|Aplicația "componente", ver1-0]]
 +
[[Fișier:Aplicația "componente", ver1-0 - detalii componentă.png|faracadru|stanga|Aplicația "componente", ver1-0 - detalii componentă]]
  
 
==Exemple==
 
==Exemple==

Versiunea de la data 14 martie 2020 13:08

Swift este limbajul de programare creat de [Apple] pentru iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOS, Linux și z/OS și introdus cu ocazia WWDC 2014. Swift este conceput să lucreze cu framework-urile Cocoa și Cocoa Touch și se bazează pe codul de bază scris în Objective-C. Folosește rutina de rulare (runtime) Objective-C care permite interacțiunea directă, în aceeași aplicație, între codul scris în C, Objective-C, C++ și Swift.

Aplicația "componente", ver1-0
Aplicația "componente", ver1-0 - detalii componentă

Exemple

Proiecte

Documentație

Link-uri externe